Lördag

16:14:56 2011-03-26

I morse vaknade jag vid tio. Jag reste mig motvilligt ur sängen och gick ner för att äta frukost. När alla hade gjort sig i ordning åkte jag, mamma och Johan mot örebro. Med mamma bredvid när jag körde såklart ;) Jag hittade faktiskt allt jag skulle ha :) Två par converse eller hur det stavas, fast inte äckta men dom ser ju nästan lika ut så vad spelar det för roll? Sen hittade vi ett par skor som jag ska ha när jag tränar och sen en ny skinnjacka :) Min gamla var för liten -.- Så jag är riktigt nöjd med grejorna :)

Jag hade tänkt att träna i dag med jag hinner inte för jag måste äta först och dom stänger klockan sex. Och jag vill gärna hinna träna en timme. Så jag ska göra tränings dvdn hemma i slället :)
Men på måndag, onsdag och fredag ska jag försöka hinna träna på vätter rehab :)

Nu ska jag gå ner och dricka vatten, jag blev jätte törstig xD

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback