Måndag

16:35:22 2011-03-14
Gick upp som vanlig i morse och gjorde mig i ordning. Knarkade i min lite alvedon och gick iväg mot bussen.
Dagen började sen med matte. Där jag fick G på provet ;D Superskönt! Sen hade vi svenska om ja ginte mins helt fel ;) Där fick jag (eller nja) ganska mycket gjort. Eller jag skrev av Frida och Lotta vad dom hade gjort (a) Efter det hade vi engelska. Jag, Lotta, Mysan och Frida satte oss i biblioteket och körde hänga gubbe eftersom vi egentligen inte behövde ha engelska över huvud taget. Så vi körde hänga gubbe. Jag var så himla trött i dag så det hela slutade med att tårarna prutade och jag kunde knappt sluta skratta! Så allt som allt var dagen en riktigt rolig dag :) Efter det gick vi och åt och sen hade vi samhällskunskap dör vi jobbade med uppsatsen som ska vara inne på torsdag :) Sen gick jag, Lotta och Frida bort till musiksalarna och letade reda på musiklärarna så fick jag några papper. Sen satte jag kurs mot ica. Jag r så himla choklad sugen så jag var tvungen att köpa lite choklad ;) Sen gick jag också bort till Lindex och köpte ett nagellack :) Sen var det dags för utvecklingsamtal. Det gick väl bra som vanligt. Och som alltid så ska jag prata mer och ta för mig mer.
Efter det satte jag mig bakom ratten och körde hem pappa och mig :)
Nu när vi har kommit hem så ska jag fortsätta med uppsatsen och göra läxan jag fick av Andreas :) Sen ska jag hoppa in i duschen och äta något.
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback