Nål i örat

14:19:37 2011-03-15
I morse tvingade jag mig till skolan även fast jag hade ont i magen. Det slutade med att jag åkte hem vid kvart i elva i alla fall. Innan det hann jag vara med på GeMu och svenska. Jag fick reda på mitt prov i GeMun och jag fick VG ;) Super nöjd. Förutom några salrvfel som jag gärna hade varit utan (y) Efter svenskan hoppade jag på bussen och åkte hemmåt.

När jag kom hem kastade mammaoch jag mig i bilen och jag körde upp till örebro för att få en slags bål i örat så att jag ska få mindre ont i magen. Hoppas det funkar nu! Han ville sätta dit fyra stycken men det gjorde så himla ont så om det funkar så kanske jag tar flera nästa gång xD

Så nu sitter jag här hemma med en nål i örat ;) Den är inte så stor som man tror, den är så liten så att den inte ens syns när man har en liten skuddslapp över :) Så jag kan ha uppsatt hår i alla fall :) Vilket är tur! Eftersom mitt hår ofta inte gör som jag vill! xD

Jag ska sätta igång och göra klart uppsatsen och sen ska jag skriva musik grejset på datorn också och sen skicka iväg det :)

Så nu ska jag sätta fart :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback