Onsdag

16:46:26 2011-03-30
Nu är jag hemma efter en dag i skolan. Eller jag kom hem för 20 minuter sen xD Dagen blev ungefär som jag beskrev den igår. Inså konserten var super! Dom som sjöng var jätte duktiga! Speciellt en som jag inte trodde skulle sjung så bra som den gjorde! På idrotten var jag med och dansade så nu har mina knän strejk xD

Jag gick i mina nya skor till skolan i dag och dom var inte så ingångna än så nu är mina fötter döda xD

Jag fick mitt studie bidrag i dag, ohc då skulle jag passa på att ta ut pengar tills när jag ska till ullared och efter det hade jag några hundra mer än jag trodde :o Så jag passade på att köpa en ny skrivbok eftersom min håller på att ta slut :)

Igår kväll kollade jag på What a girl wants innan jag la mig. Det var en superbra film! Den rekomenderar jag starkt!

Nu efter en dag av tänkande ska jag fortsätta att plugga och göra klart det som ska göras den här vekan så att jag kan göra det jag vill resten av veckan sen :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback