Ont i magen

10:24:26 2011-03-09

I morse gick jag upp en kvart efter min vanliga tid, och ändå kom jag fram samma tid som vanligt -.- När jag sen åkte med bussen mådde jag jätte illa. När vi hade haft sveska i en kvart fick jag okså jätta ont i magen som om inte illamåeendet räckte. Så jag ringde pappa och sa att jag åker hem. Så nu sitter jag hemma och har dragit på mig mjukisbyxor ;) Jag ska nog kolla på någon bra film i dag och bara ta det lugnt :) Jag ska också kolla på Glee såklart ;)
Jag har egentligen inte så mycket att skriva om så det får suga för tillfället ;) Det kommer nog upp mer ;)
Puss♥


Var bara tvungen att lägga upp den här bilden xD Jag tod den straxt efter att jag hade fått min dator ;) Jag testade webbkamerna ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback