Rita

20:41:53 2011-03-05
Jag fick lust att rita nu! Det gäller bara att komma på vad jag ska rita! Jag har sån himla dålig fantasi xD Någon som har något tips? :)

Jag har skrivit en önskelista nyss iallafall eftersom det inte är lång tid kvar tills jag bli hela 17 år! Jag kan inte fatta det! 17! Sen är det inte kång tid kvar tills jag är 18! Jag kommer ihåg när jag sa att det BARA var 5 år kvar tills jag fyller 18! Och nu är det snart bara ett år kvar! När jag var mindre och sa så så ville jag bli 18 och växa upp och behöva ta allt ansvar.. Men nu känns det som at jag bara vill stanna tiden och inte bli äldre. Visst jag vill växa upp men för varje år jag växer upp närmar jag mig döden. Det är helt naturligt jag vet men jag är så himla rädd för att dö så att jag vill inte bli äldre! Men det hör till livet det med. Alla gör det. Det är lika naturligt som att födas. Fast när man föds gråter man för att man är glad och när man dör gråter man för att man är ledsen för att personen är borta. Livet är bra konstigt ibland ;)

Tillbaka till ritandet. Jag ska nog sätta mig med ett block och se om jag kan komma på något ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback