Sjukling

10:51:00 2011-03-10
Jag stannade hemma i dag med. Min magaé gör jätte ont till och från :S Men i morgon måste jag släpa mig till skolan. Ludvig ska ju komma till mig på kvällen sen så då måste jag ha gått till skolan om han ska få komma. Men mår man dåligt så gör man. Vi får se hur jag mår i morgon :)
Idag blir en väldigt lugn dag. Grannen kom och hämtade Caesar och gick en sväng med honom även fast jag var hemma. Supersnällt! Så jag behöver bara släppa ut honom i trädgården :)
Jag ska kolla på film och bara ta det lugnt :)
Det var glee igår ;) superbra! Jag har redan sett till avsnitt 14 tror jag. Men dom är utan text och inte den bästa kvalitéen så det är kul att kolla på tvn med bra kvaltié och med text :) Avsnittet som var igår var såklart lika bra som vanligt!
Nu ska jag kolla på film ;)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback