Snart sova

19:13:35 2011-03-29
Nu har jag precis ätit maten jag har gjort ;) Spagetti och köttfärssås. Gott :) Jag var ute med Caesar förut också. Vi var ute i 45 minuter ungefär. Så lite luft har jag fått i dag i alla fall :)

I morgon ska jag till skolan igen. Dagen kommer bestå mest av musik vilket är ett plus. Första lektionen kommer vara svenska. Då antar jag att vi ska fortsätta skriva på uppsatsen. Efter det har vi kör då her jag ingen aning om vad vi ska göra, det blir väl något annorlunda som vanligt xD Sen ensamble där vi ska fortsätta med låtarna som vi håller på med. Sen på torsdag tror jag att vi kommer få en ny låt vi ska lära oss. Efter det är det dags för lunch vilket man brukar behöva vid den tiden. Sen ska de andra tjejerna som har sång som inså ha lunchkonsert. Jag slipper undan eftersom jag inte vågar, och om man pressar mig till att göra något drar jag mig bara tillbaka. Så jag slipper stå på scen och sjuna i ettan ;) Om jag inte vill såklart. Vilket jag ska försöka våga göra. Jag måste bara bli lite mer "varm i kläderna" och bli lite säkrare i mig själv. Så får vi se om jag kommer klara att stå på scen.
I alla fall, tillbaka till i morgon. Jag ska tvinga Lotta och Frida att lyssna på de andra som sjunger ;) Vi har ju i alla fall världens håltimme då :) Efter det så har vi idrott. Då hamnar jag väl i gymmet antar jag.

Sen efter skolan ska jag hem och kasta i mig någon mat och sen cyckla ner till gymmet och träna. Jag ska försöka träna varje dag resten av veckan alltså onsdag, torsdag, fredag och sen får vi se om jag ska träna på söndag också. Vi får se vad jag orkar ;) Men eftersom jag tränar gratis så ska jag gförsöka utnyttja det också.

När jag har kommit hem från gymmet så ska ja ghoppa direkt i duschen och sen ska jag plugga. För nu har jag ett skrivprogram i datorn ;) Pappa håller på att instalera det nu :) Även fast jag bara har varit utan i några dagar så märker man verkligen hur mycket man behöver det! Jag skriver ju nästan allt i datorn! Så Det är skönt att kunna fortsätta skriva på alla saker :) Så i morgon ska jag börja med film resentionen som ska vara inne på torsdag eller fredag och sen tror jag inte det är något mer :O Vad lite! ;D Gud vad skönt! 

Aja nu ska jag duscha :)
Puss♥



Väldigt fin musikvideo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback