Snö...ingen -.-

17:56:20 2011-03-31
I morse var sängen extra skön. Jag hade inte alls någon lust att gå upp. Men tillslut släpade jag mig ur den och gjorde mig i ordning.

Sen var dagen som valigt; Historia, engelska, ensamble, lunch och matte. På ensamblen har vi börjat spela på 90-tals låten livin la vida loca. Jag tror det stavas så xD Då ska ajg spela piano. Vilket jag är väldigt glad för eftersom det är en väldigt svår låt! men det ska nog bli bra tillslut såna proffs som vi är ;)

Jag kom hem vid tre och då var det bara att byta om och cykkla ner till gymmet. Ett riktigt bra pass :) Jag kände att jag fick något ut av det :) Sen var det bara att sätta sig på cykeln och cyckla hem igen :) Så nu har ja gfått ett bra pass med motition!

Så nu efter en skön dusch har jag hämnat framför datorn eftersom jag är klar med allt som ska göras i skolan ;) Förutom idrotts provet nästa fredag men det tar jag nästa vecka :)

Nu ska jag nog kolla på en film eller bara fortsätta lyssna på musik :)
Puss♥



Jag vill ha sommar!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback