Soffan

20:10:06 2011-03-17
Nu har jag hamnat i soffan framför tvn.
Jag slapp laga mat i kväll. Johan tog korvstråganoff som mamma hade gjort i dag och eftersom ajg inte tycker om det och inte vill göra mat till bara mig så gjorde jag mackor till mig :)
För en halvtimme sen kom jag och Caesar hem från en liten kvällspromenad. Vi gick inte långt alls men vad mysig han är att gå med! Jag släppte honom lös efter halva vägen och gick genom området med honom lös. Och han bara busar i snön. Men det märks att han är lite mörkrödd för så fort vi mötte någon så var han jätte uppmärksam och reste nästan ragg xD Han är lite larvig xD
Nu börjar jag bli jätte trött så jag ska nog snart gå och lägga mig. Vi har världens sovmorgon i morgon så jag får sova tills kvart i åtta :) Jag ska duscha i morgon på morgonen så jag slipper vänta på att håret ska torka i kväll :) Sen blir det en mysbyxe dag. Vi har abra två lektioner i morgon. Först matte sen lunch sen tema och sen slutar vi. Egenligen har vi engelska också men våran lärare har muntlig nationella med en grupp. Min är på torsdag. Så in lärare har sagt att vi ska läsa en bok. Hon kommer inte ens och kollar så att vi är där så därav sovmorgonen ;) Lite lång förklaring men men ;) Efter skolan ska jag åka hem och träna med tränings dvdn. Jag tänkte göra det idag men jag var så trött när jag kom hem så jag ska kämpa hårdare i morgon ;) Sen ska jag duscha av mig och sen någongång på kvällen kommer Mysan :) Sen får vi se vad som händer :)
NU ska jag nog gå och göra mig i ordning för att sova ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback