Soffan

21:42:46 2011-03-12
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät. Jag ska nog faktiskt gå upp och lägga mig snart. Jag är super trött xD I morgon ska jag iallafall köra tränings dvdn lite till och sen vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska nog bara njuta av sista helg dagen. Men det är inte så många veckor kvar tills det är påsklov :)
Mamma och pappa sitter och kollar på melodifestivalen för första gången den här sesongen. Vad fasen har hänt med melodifestivalen?! Det är ju hemskt!! Jag skulle kolla på det någon gång i början men jag klarade bara att kolla i en kvart eller något. Det är sjukt vad som har hänt med det! Nu visar dom vinnar låten från förra året i rock version. Jag tyckte om den låten förut. Men nu vetefan!! Asså jag hittar fakiskt inga ord! Fy fan! xD
Nu ska jag fly härifrån!
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback