Sol!

13:22:46 2011-03-05
I morse när jag vaknade var det strålande sol ute! Super skönt så jag skyndade mig ut på långpromenad med Caesar. Om det inte hade varit för att man höll på att blåsa bora hade det känts ännu mer som vår :) Det känns iallafall att det är påväg åt rätt håll nu ;)
I dag ska jag försöka ta mig i kragen och plugga lite matte. Så att jag kan få g på provet xD en måste jag städa mitt rum lite, det är i stort behov av en dammsugning xD Sen måste jag ner på stan och köpa ny inpackning eftersom min tog slut för någrt dagar sen ;)
Mamma sa att Första helgen i april kanske vi ska åka till Lidköping ;) Kul att träffa Sara igen! Det var ett tag sen nu! Det hinner alltid gå jätte lånh tid innan vi träffas xD
Och nu för att jag inte ska röra ihop det så ska jag förklara att jag har två kompisar som heter Sara. Men det ena bor vid Vretstorp och den anrda vid Lidköping. Sara A i Vretstorp och Sara K i Lidköping ;) NU aknske ni håller lite bättre koll ;) Dom är båda völdigt bra kompisar som man alltid har roligt med ;D
Nu ropar mamma att det finns nybakta bullar där nere så jag ska kila ner och ta en ;)
Puss♥



SOMMAR!! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback