Tisdag

15:45:43 2011-03-01
I natt vaknade jag och tänkte att nu måste jag gå upp snart! Men när jag kollade på klockan så var den bara halv 2! Så jag kunde lugnt somna om igen! Superskönt! När klockan ringde gjorde jag mig i ordning och satte mig sen i köket för att vänta på att det skulle bli dags och gå. Jag kom faktiskt fram 5 min innan bussen skulle gå ;) Sen hade vi geshös och musiklära där vi hade prov. Vilket var väldigt lätt om man hade lussnat ordentligt på lektionerna och skrivit ner allt vilket jag hade gjort ;) Så jag skrev i allt även fast jag pluggade på det i en kvart igår xD Sen hade vi svenska och då gör vi någon skit grejs som jag inte kommer ihåg vad man kallar det xD Sen var det tags för historia. Där gör vi ett arbete i sammarbete med samhällskunaskapen. Så det blir ett ganska stort arbete. Vi ska skriva en uppsats efter en mall som vi sen ska lämna in. Sen var det dags för mat! Vilket behövdes! Efter maten var det dags för samhllskunskap då vi gör samma som i historian. Sen skulle min ensamble grupp öva tills på torsdag när det är lunch konsär (stavas?) Det gick väl sådär men jag ska öva hemma sen så att det sitter :) När jag kom hem sen så såg jag att Swärd bilen stod utanför vårat hus. Så när jag kommer in i köket ser jag KAKEL!!! Det blir skitsnyggt!

I dag i skolan var det bara Lotta och jag. Dom andra har dragit på sig någon sjukdom. Stackare! Men på samhällskunskapen kom Emma Ahl och var med :) Hon ska börja hos oss i 2 an så hon måste få ihop ett betyg i samhällskunskap :)

Nu ska vi se vad jag ska göra, jag ska baka kladdkaka, Laga mat, Öva på piano och bas, duscha. jag kan inte börja med mat eller nåt sånt innan Swärd är fardig i köket. och jag vill helst inte öva nör någon lyssnar men ja gär rädd att jag får göra  det iallafall. Eller om jag ska börja med att duscha, aja vi får se ;)

Jag skrev ju igår att jag vill börja springa. Men vi får se om det blir så mycket av det eftersom när jag gick till bussen i morse fick ont av det så jag tror jag hoppar över springrindan xD Men jag får köra stenhårt på träningsprogrammet ;)

Mitt paket som jag beställde kom i dag så pappa och jag ska åka ner på stan och hämta det i morgon eller på torsdag :) Jag får hålla tummarn för att dom passar! Jag vill inte skicka tillbaka dom! :O

Nu ska jag göra något av det jag skrev ovan ;)
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback