Torsdag

15:00:31 2011-03-03
I morse ringde klockan 6! Så himla skönt att få sova iallafall lite längre! Sen väl i skolan var det historia. Sen engelska och sen lunchkonsär ! Jag tror inte att det var nogon som satte en hel låt utan att ha spelat fel någonstans xD konsären var inte så jätte bra den här gången men det får det bli ändring på ;) Det var ganska tråkig publik den här gången också xD Det verkar som att det är varannan gång det är bra xD Men nu har vi det avklarat iallfall ;) Sen var det dags för en svenska uppsats skrivning. Vi fick sitta i tre timmar men som vanligt så var jag klar ganska snabbt så efter en timme gick jag därifrån ;) Jag gick upp till pappas jobb och sen fick jag köra hem ;) Så nu ska jag snart åka ner till vårdcentralen och ta prover :S sen är allt jobbigt den här dagen över ;)
Nu ska jag gå ner och sätta mig :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback