Tråkigt

19:14:14 2011-03-03
Nu sitter jag vid mitt skrivbord. Jag har gjort klart allt jag skulle göra i dag och sitter och sjunger lite för mig själv ;)
I morgon blir det bara Lotta och jag i skolan. Mysan ska till Estland och Frida ska på begravning så båda är lediga:) Och i morgon har vi ingen idrott så vi ska försöka flytta upp temat så att vi får sluta vid 12-1 någongång ;) Håller tummarna :)
Jag har tänkt att lägga mig ganska tidigt i morgon för jag känner att jag börjar få ont i huvudet. Inte bra. Men det är då tur att jag har en skön säng som väntar på mig ;) Jag har ju sovmorgon i morgon också så då får jag sova extra länge ;) Enda till tio i 7! Superskönt! Bussen går ju 20 över 8 så jag måste gå efter 8 för att hinna. Men om jag är jätte jätte trött i morgon ska jag nog ta mjukisbyxor, annars tar jag jeans och mjukiströja ;) båda är skönt :)
I morgon hade jag också tänkt att prova den nya tränings dvdn eller vad man ska kalla den xD Mysan säger att den är jätte bra så jag ska ta och prova ;) Sen ska jag häva mig ut på en promenad med Caesar. Min inså lärare sa att Mysan och jag måste ut och gå SNABBT för att vi ska utvidga våra lungor. Sen är det ju bra för hälsan också ;)
Nu ska jag försöka övertala Lotta att hon ska komma till skolan i morgon! Jag vill inte vara själv! :O
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback