Träning

19:29:07 2011-03-23
Nu är jag ny duschad och fräsch igen efter en tur till gymmet ;) Det var först gången i dag och det gick ganska så bra tror jag ;) Jag ska nog dit på fredag igen :)

I dag började dagen med prov -.-' Lite små jobbigt men vi får se hur det går. Sen var det dags för kör. Det är inte det roligaste men det ä rett måste för esteter. Sen var det ensamble. Vi har äntligen valt låt och har börjat spela lite :) Jag ska spela trummor :o Det går bättre än vad jag trodde. Man kan ju säga så i alla fall. Sen var det en snabb lunch och sen inså. Det gick väl bra förutom att jag skulle förmedla en arg kännsla när jag sjöng låten och då började jag gråta. Inte precis den kännlan jag skulle ha xD Jag försökte tänka på något som gjorde mig arg och kom in på canser. Eftersom cansern tog farfar ifrån mig. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Men när jag hade torkat dom sjöng jag på igen. Efter det kanske det inte lät så bra men jag sjunga i alla fall, det är det som räknas ;) Nu ska ju dom andra ha lunch konsär två veckor frammöver så då får inte jag någon inså. Men jag ska välja en egen låt att ta med så då får jag bara längra tid på mig att komma på vilken jag ska välja :)

Dagen kommer sluta med ett avsnitt av Glee om en halvtimme och sen är det dags för att sova :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback