TRÖTT!!

16:40:12 2011-03-28
I söndags åkte hela familjen till farmor och firade henne eftersom hon fyller i dag. Jag fick köra både dit och hem. På hemvägen var det lite halvt snöstorm och kolsvart men det gick super :) Pappa räknade ut att allt som allt har jag kört ungefär 45 mil i helgen!! Så snacka om att jag är trött i dag! Jag har gått runt hela dagen utan att riktigt veta vad jag har gjort. Så efter att jag ahr sutit vid dator ett tag ska jag mysa ner mig framför tvn med en filt och sen äta och sen gå och sova!

I dag började dagen med matte. Efter det hade vi svenska lite halvt om halvt. Efter det var det lunch och sen var det film i två timmar! Man fick inte somna för vi ska skriva en uppsats om filmen så man fick ju inte missa något heller. Vilket var väldigt svårt med tanke på att jag är så pass trött.

Jag tycker ändå det var bra av mig att inte ligga kvar i sängen och somna om i morse vilket jag gärna hade gjort! Sängen är alltid som skönast på morgonen!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan :)
Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback