Trött

22:43:34 2011-03-25
Nu sitter eller ligger jag halvt i min säng. Inte så jätte skönt men jag orkar inte sitta rakt så länge. Vilket kanske är ett tecken på att jag ska gå och lägga mig ;) Jag har nu i alla fall suttit och letet fram en massa låtar som man kan spela på piano så gissa vad jag sak göra i morgon om jag får tid över ;) Såklart ka jag välja en låt och lära mig den :) Det är kul att spela piano ibland, speciellt om det låter bra den gången xD

I morgon ska vi åka till Örebro som jag sa förut. Om vi kommer hem innan fem så ska jag ta en sväng ner till gymmet och gymma eftersom jag inte orkade i dag. Annars kan jag inte gymma innan måndag eftersom vi ska till farmor på söndag. Jag får väl aktivera mig på annat sätt som jag inte hinner :) Jag har i alla fall lovat mig att sätta mig och spela lite piano i morgon :) Men vi får se hur mycket det blir med det xD

Nu ska jag nog sova. Jag är super trött verkligen! Även fast jag knappt har gjort något i dag förutom att gå i skolan. Men det är väl för att jag har gått upp tidigt den här veckan antar jag :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback