Uppe

09:28:23 2011-03-06

Jag vaknade först vid halv 8 i dag men jag könde att jag måste sova vidare så jag lyckades somna om och vaknade vid 9 igen :)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Jag ska nog iallfall gå iút och gå med eller utan Cesar. Sen måste jag plugga matte också. Men det tar ju itne hela dagen. Så sen får jag se vad jag ska göra :)

Det är jätte kul att det börjar bli flera besökare nu :) Det ökar varje dag :) Jätte kul! ;D

Nu ska jag lyfta mig ur sängen och gå ner och äta frukost ;)

Puss♥


Vad fin blogg du har! (: Och din häst är riktigt vacker ! :D

2011-03-06 // 10:50:46

Hej! Jag och mina kompisar har gjort en ny blogg tillsammans, kolla gärna in den!

http://allroundmuppar.blogg.se/

2011-03-06 // 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback