16.19

16:28:30 2011-05-17
I morse gick jag upp som vanligt och gjorde mig i ordning för skolan. Första lektionen var GeMu där vi hade stämmrep. Sen var det svenska fast vu hade i stället en föreläsning om sex och samlevnad. När den var klar så hade vi historia redovisning innan det var dags för lunch. Efter lunchen hade vi samhällsprov. Jag pluggade som en galning i går men fick knappt ner något alls på papparet -.- När jag var klar med provet så gick jag upp till engelska läraren och skulle göra hörförståelsen som jag missade i torsdags för att jag var sjuk. När jag var klar med den så var det dags att sätta sig och vänta.
Jag kom hem vid tre och satte mig och kollade på ett nytt avsnitt av the secret life of the american teenager. Och nu är det avsnittet slut så nu ska jag ta och sätta igång med att plugga matte inför nationella i morgon! Känner mig inte ett dugg taggad! men det får väl gå som det går så går jag väl gå i sommarskola om det inte funkar. Vilket jag har ställt in mig på att få göra -.- Men men...

Nu ska jag börja med matten
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback