800 Grader

16:47:21 2011-05-11

Första lektionen var svenska i dag. Det var bara vi esteter för de andra gjorde nationella i språk. Jag är därför väldigt glad att jag inte har språk! Sen efter svenskan var det kursprov i kör. Det var faktiskt inte så farligt som jag trodde det skulle vara :) Sen hade vi ganska långt hål och sen var det dags för lunchkonsert. Det gick faktiskt fiktigt bra och jag tappade inte bort mig någon gång. Förutom ett litet fel när jag spelade piano men det hördes inte som tur var ;) Det var sista lunchkonserten i ettan! Och i ensamble A kuresn! Sjukt fort tiden har gått! I alla fall, när det var klrt åt vi och sen var det dags för inså. PÅ insån jobbade vi lite med att sjunga efter not och improvisation. Jag hatar verkliten improvisation men det gick bättre än vanligt den här gången :) Jag försökte inte fokusera på hur det lät för då hade jag bara fått tänka på det och då hade det inte blivit bra! Jag låg väldigt mycket vid min skarv när jag sjöng i dag vilket jag inte brukar göra. Men det blir så ibland också :) När jag var klar så hade vi hål igen och då gick Lotta och jag till lindex för att hitta ett par sjorts till Lotta. Vilket vi gjorde :) Likadana som jag köpte igår, men dom var riktigt snygga ;) Sen hittade hon en skjorta också! Det är bra för att vara Lotta :) Både skjortsen och skjortan såg jätte bra ut på henne :)
När vi var klara där så gick vi tillbaka till skåpen och gjorde lite historia så att vi får klart redovisningen någon gång. Sen var klockan dags att byta om till idrotten! I dag var första gången vi skulle vara ute i år. Först sklle vi springa en runda men såklart gick jag (y) men vad kan jag göra? Sen när de andra hade kommit tillbaka så skulle vi göra lite olika övningar som visade sig vara ganska roliga så länge man kollade på de andra och inte gjorde dom själv xD När vi var klara så bytte och och Lotta om och sen gick vi till ica för att köpa glass och något att dricka. Det behövdes vid det laget kan jag säga! Det är ju så jäkla varmt! Men mamma sa att det skulle åska i kväll vilket inte skulle vara helt fel!
Fast jag hoppas att det är fint väder i morgon också så att jag får använda mina nya skjorts ;)

Nu ska jag kolla på det nya avsnittet av glee och sen ska jag väl försöka plugga lite -.-

Puss♥
 
Flaws



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback