Ännu en vecka

16:45:56 2011-05-09
I morse släpade jag mig upp ur sängen när klockan ringde. Dagens första lektion blev sen matte. ingen höjdar start på veckan! Nästa lektion var svenska. Seg som vanligt! Sen var det engelska. När jag skulle hänta mina böcker så gick inte mitt skåp att öppna. Så vi fick gå bort till vaktmästaren och så fick han hjälpa mig. Han fick bända upp skåpet med kofot och sen byta lås xD Låset hade gått sönder så det fanns inte mycket att göra. Så nu fuknar låset perfekt ;) När vi väl hade engelska så fick vi gå och lyssna på treornas sista lunchkonsert. Dom var jätte bra men jag tycker faktiskt att tvåorna är bättre xD När vi sen ahde ätit så var det samhäll. Vi har börjat gå igenom lite inför provet nästa vecka.
När samhällen var slut så gick jag och min grupp i ensambe bort till musiksalarna för att öva inför lunchkonserten på onsdag. När vi var klara med det var det bara att vänta på att bussen skulle gå hemmåt.

Och nu är jag hemma och väntar på att Mysan ska komma så ska vi öva lite på stämmorna till den blomstertid nu kommer. Det är våran kusprovs låt som vi ska lära oss två olika stämmor på. Alt stämman är ganska svår så det är tur att vi får öva innan! xD

Nu ska jag gå ner och öva lite :)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback