Ca 2000 fattigare

17:29:17 2011-05-07
Fredag till Lördag har jag som sagt varit i Ullared.
 
Fredag 

Åkte iväg vid halv elva. Efter en lång bilresa så var vi nogframme vid två tre någon gång. Så vi gick runt lite lugnt på Ullared innan vi åkte till vandrarhemmet vid halv åtta. Det var ett riktigt mysigt vandrarhem :) Vilket var väldigt skönt! Vi kollade lite på så ska det låta och sen gick vi och la oss helt slut.

Lördag

Vi gick upp vid sju och gjorde oss i ordning och åt frukost. När vi hade städat lite och packat m.m så satte vi oss i bilen och åkte mot Ullared igen. Det var väldigt mycket mer folk i dag än det var igår! Man fik akta sig för alla galningar som bara trängdes och körde på folk. Men tillslut vart man så trött på ala så man bara plöjde med vagnen xD Men att folk inte kan visa hänsyn! Det är ju inte bara dom som är på varuhuset!
När vi kände oss fördiga så betalade vi och gick bort mot bilen. När vi sen hade ätit lite glass så började vi åka hemmåt. Då var nog klockan halv tolv eller något sånt. När vi kom till Gränna så stannade vi och åt lite mat innan vi åkte sista biten hem. Bilresan hem blev lite halvt flummig för alla var ganska trötta vid det laget!
Det blev en väldigt bra resa! :) Det var kul att åka med kompisar ;)



Det jag köpte var:

Lila filt.
två tubhalsbukar (inte sesong kanske men det kommer bli ;) )
Hundben
Hundgodis
Parfym
hårsnoddar
Hårnålar
Kajal
stiftpennor
Sudd
Sitft till stiftpennor
nagellackborttagnings medel
Nagellack
tränings dvd
nagel stickers
en mindre väska
en större väska
popcorn
tavla
två ljusstakar
ljus
jeans
klänning
två t skritar
tjocktröja
sport bh
roller
hårborste

Nu tror jag inte jag glömde något ;) Det var ganska mycket med det var saker jag behövde!

Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen för jag är helt slut!

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback