En dag kvar!

16:39:46 2011-05-26
I dag var det också en massa stämrep! Fast idag blev man inte lika trött som igår som tur var :)

När jag kom hem så hade musse snott mitt finnstift och dragit ut det ur förpackningen på något sätt och sen lagt sog och tuggat på det! Jäkla katt! Så numera är han bannlyst från mitt rum och jag måste köpa ett nytt finnstift!

Jag sitter nu och väntar på att klockan ska bli halv sex så ska jag åka bort till stallet för att rida med Johanna. Hon slutar inte förens sent på jobbet så hon kan inte komma ut innan sex. Men det är alltid trevligt med sällakap så jag väntar gärna :) Jag åkte dit lite tidigare eftersom man vet aldrig hur lång tid det kan ta och fånga Tarcy i hagen! xD Så jag har tönkt att  muta med morot ;)

NU ska ja gkolla på Glee och sen åka :)

Puss♥


Ni får se favoritbilden igen men jag gillade den så mycket ;)

» HANNA

fin blogg! :D

allt bra? :)

kram

2011-05-26 // 17:07:18

Hej!

Vill du vinna en design som du bestämmer själv hur den ser ut? kommentera detta inlägg http://mammajessica.webblogg.se/2011/may/designutlottning-4.html om du vill vara med :D

2011-05-26 // 17:29:55
» Albin

Hej hej! Fin blogg du har där:D



Hur mår du då? =)

2011-05-26 // 17:41:25

hejhej, hur äre med dig ? :-)

hoppas du får / haft en bra dag. :-)

2011-05-26 // 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback