En dag kvar

19:31:09 2011-05-12
I morse när jag vaknade hade jag super ont i magen och det kändes som att jag skulle spy. Men jag försökte göra mig i ordning i alla fall men när jag hade ätit frukost gick jag och la mig igen. Sen vaknade jag vid halv nio och gick upp och satte mig vid tv'n. När klockan hade blivit tolv ungefär föjlde jag med mamma till hennes kompis för att äta. När vi hade ätit och pratat en stund så åkte vi till vårdcentralen för att beställa tid till blodprov igen. N'r jag var inne och pratade med dom så sa dom att dom kunde göra proverna nu. Men jag är så skraj för nålar så jag vågade inte utan emlakräm som bedövar. Så jag gick ut till bilen igen. När jag hade sätt mig så sa jag till mamma att jag ville ta i alla fall för någon gång måste vara den första. Så jag gjorde det! Utan bedövning! Jag var super stolt! han som gjorde det sa att det skulle göra ondare att dra bort plåstret sen och det gjorde det! Det kändes knappt att ta blodprov xD Så larvig man kan vara ibland xD Sn åkte vi hem i alla fall och sen dess har jag inte gjort något alls! Eller jo jag gjorde en ensemble analys som vi fick i morse så att jag hade den gjord :)

I morgon ska jag nog till skolan igen om jag inte har ont i magen i morgon med :) Det år så långtråkigt att vara hemma! Men mår man inte bra så gör man inte.

Mu ska jag gå ner och äta :)
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback