Fredag

20:28:18 2011-05-20
I morse gick jag upp och tog på mig kläderna. Men när jag skulle sminla mig så fick jag super ont i magen så jag stannade hemma för jag kände att det inte skulle försvinna -.- Det är skit att vara tjej ibland! Så jag tog av mig jeansen och tröjan och drog på mig mjukiskläder i stället, vilket var mycket skönare! Sen gick jag ner och höll Johan lite sällskap när han åt frukost. Sen gick jag och satte mig vid tvn. När klockan hade blivit tolv så gick jag upp och gjorde mig i ordning och gick sen mot bussen. Innan jag gick knarkade jag i mig lite värktbletter så att jag skulle få lite mindre ont i magen. Jag kom fram till Hallsberg vid 20 över 1 och gick bort till pappas jobb. Efter några minuter gick vi bort till våran bil och åkte bort till Mcdonalds. Jag skulle ju på andra intervjun i dag. Dom frågade bara två frågor så jag tror inte för mycket på att jag kommer få jobbet. Dom skulle göra av sig innom några dagar. Men jag håller tummarna! När vi hade pratat klart så åkte jag och pappa bort till mammas jobb för att hämta brädor. När vi hade lagt in dom kom vi på att jag inte kommer få plats att åka med hem. Så jag fick vänta tills mamma slutade så fick jag åka med henne och dom hon åker med hem i stället. Men det funkade det med :) När jag kom hem hoppade jag i mjukiskläderna igen och satte mig i soffan ;)

I morgon ska jag rida ut med några i stallet. Fast vi får se hur det går. Om Tracy är lika stressad som förra gången rider jag inte med dom anrda eftersom vi ksa rida med en unghäst. Och det är inte så bra om man har med en stressad dam då!

På söndag ska jag kanske ta kort när Mysan rider. Hon och Roxane ska börja galoppera i hegen efter att Roxane har varit skadad så det skulle vara kul att få kort på :)

Nu ska jag kolla på tv ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback