Fredagen den 13

14:53:59 2011-05-13
Jag tycker inte det har varit en otrusdag i dag som alla säger. Bara en helt vanlig dag.

Jag hade sovmorgon i morse så jag fick sova till tio i 7! Riktigt skönt :) Första lektionen var engelska. Då fick vi bara göra "veckans nyheter" Och sen fick vi sluta. Så jag passade på att gå upp med naturkunskapsboken som jag hade glömt lämna in. Hoppsan. Sen var det dags för matte och för en gångs skull var jag närvarande på lektionen och inte i mina egna tankar så jag fattade det Ahmed gick igenom på tavlan! Sen var det lunch och sen avslappning på idrotten. Superskönt med massage ;)

Efter vi hade slutat så ringde jag till Mcdonalds för att höra hur det blev om jag får en andra intervju. Vilket jag fick ;D Nästa fredag ska jag på en ny intervju och sen får jag veta om jag får jobbet ;D Blev super glad :) Så hoppas hoppas hoppas nu! Så mycket fredagen den trettonde tror jag inte stämmer ;) För då hade jag fått ett nej!

Nu ska jag kolla på sista vampire diaries avsnittet för den här sesongen! Vill verkligen inte att det ska ta slut!

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback