Glad tjej!

17:47:56 2011-05-03

I morse gick jag upp som vanligt och gjorde mig i ordining. Första lektionen var GeMu. Det gick väldigt bra för en gångs skull och jag fattade allt ;D Efter det var det föreläsning i aulan om anorexia. Det var jätte intressant! Det var en kille som berättade om när han hade haft anorexia. Hur han hade fått det och hur han blev av med det. Efter föreläsningen så var det histoira prov. Det gick väl inte så jätte bra så jag ska nog förbereda mig för omprov. -.- När vi var klara så gick vi bort till Matsalen och lyssnade på de som hade lunchkonsert i tvåan. Sista låten presenterade dom som en låt som vi esteter känner känslan av när vi har julshow och studentshow: We are family! Så himla härligt! Det får en att längta ännu mer tills student shows repetitionerna börjar! Men det är bara två och en halv vecka kvar!!

När vi hade ätit sen så gick vi bort för att ha diskussion på samhällen om Libyen. Efter det åkte jag hem och gick långpromenad med Caesar i regnet. Men mot slutet så började solen skina! Så då blev det till och med varmt ett tag!

För några minuter sen ringde det en tjej från mcdonalds och frågade om jag kunde komma in för intervju någon dag! Så på tisdag ska jag på intervju och sen är det bara att hoppas på att jag får jobbet! Vad glad jag blev när hon ringde! Först ville hon träffas på torsdag men då måste jag ju rida eftersom det är enda dagen jag har Tracy och då vill jag gärna ha henne också. Och sen frågade hon om jag kunde på fredag men så ska jag ju till ullared så det funkade inte heller xD Men på tisdag kom vi fram till att vi skulle träffas i alla fall xD

Nu ska jag hitta på något vettigt ;)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback