Grå katt

14:40:51 2011-05-01
Nu sitter jag i min säng med massor av böcker utspridda på sängen med musik och en katt i knät. Om det inte hade varit för böckerna så skulle det ha varit ganska mysigt ;) Det är faktiskt bara två saker som jag ska göra som har med skolan att göra. Men jag har ju ingen motivation! Men det är bara att ta tag i och göra så att jag får det gjort!

I morse vaknade jag och Msan vid 8. När klockan hade blivit halv tio så gick vi upp och åt frukost. Efter det kollade vi på en film innan det var dags för Mysan att skjutsa hem mig på hennes moppe :) Det gick ju inte snbbt men det var kul! Om någon hade kunnat höra oss så hade dom nog hamnat någon annan stans än på vägen för att dom hade skrattat åt oss xD

I morgon är jag ledig hela dagen. Skönt! Så den här veckan går jag tre dagar i skolan! På fredagen ska jag ju vara ledig för Ullared ;D Så det kommer förmodligen inte bli en så jätte jobbig vecka xD Såhär kommer den se ut:

Måndag: Ledig för att åka till läkaren i Karskoga.
Tisdag: Skola. Historia prov. Gruppdiskution.
Onsdag: Skola. Engelska nationella skrivdelen.
Torsdag: Skola. Rida Tracy om hon inte hinner flyttas hem. Om inte så ska Mysan ta kort.
Fredag: ULLARED! Så såklart blir jag ledig ;)
Lördag: fortfarande Ullared. Åker hem någon gång under dagen.
Söndag: Sova!

Det kommer säkert ändras något men det får vi se ;)

Jag måste också hitta motivation till att åka iväg och träna. Det var väldigt länge sen jag var där men jag har aldrig någon lust! Men jag måste se till att få det nu! Jag ska försöka träna någon gång veckan som kommer men vi får se hur det blir med det xD

Nu ska jag försöka plugga klart så att jag får det överstökat!
Puss♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback