Helt slut!

19:35:11 2011-05-15
Nu är jag helt slut! Så fort jag ska resa mig skakar mina ben! :S Fast jag är inte van att använda dom så mycket som jag har gjort i dag! D.v.s resa mig upp och ner hela tiden, ta spjärn med benen m.m eftersom jag inte vågar. Det jag har gjort för att bli såhär trött är: Pluggat (kanske inte en av de grejerna som gör mig trött i kroppen ;) ) rensat ogräs, ryckt maskrosor, hjälpt mamma att städa förådet, gått med Caesar, och kört massa bil.
När jag gick till gymmet mer regelbundet, även fast det inte var många gånger, så känner jag nu att det gjorde skillnad och att jag har tappat allt det igen! -.- Men det ska det bli ändring på! I morgon ska jag börja gå varannan dag till gymmet ch träna. Varje måndag, onsdag och fredag ska jag träna! Kanske någon dag på helgen också beroende hur mycket mina knän protesterar. Jag tror att det är dom som gör att jag inte hittar min motivation som jag behöver för att komma iväg. Just det att jag inte kan springa och böja på dom för mycket får mig att bli så ledsen!Men i morgon ska jag till ortopeden så då får vi hoppas att dom kan hitta något annars ansvarar inte jag för den som dör! ;) Haha nej då ;) Men det känns nästan så! Om inte ens dom hittar något vad ska jag göra då!? Nej nu får jag inte tänka så! Fast en sak kan jag lova! Om inte dom hittar något kommer läkarna behöva båt för att jag kommer gråta så! xD  Dom har ju inte hittat något på vanlig röntken eller på magnetröntken så jag ska inte hoppas på för mycket. Jag är berädd på att jag kommer få dras med det här resten av livet!

Aja nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig så att jag får lite sovmorgon i morgon i alla fall. Jag ska upp vid kvart i åtta så det är ändå ganska tidigt ;)

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback