Inte långt kvar!

19:53:53 2011-05-19
Idag var som vanligt en vanlig dag i skolan. Historia, Engelska, Ensemble, lunch, Matte.

Efter skolan böt jag om och åt ett stekt ägg innan jag satte mig på moppen och åkte iväg till stallet. Först tor jag in Tracy. När jag hade stått och borstat ett litet tag kom Mysan som skulle vara min fotograf nu när vi kunde trava och galoppera. När jag kortade tyglarna ville tracy inte alls först! Men sen gick det väldigt bra faktiskt! Vi körde inte så länge men på tiden vå körde kändes det jätte bra! Hon var super lung i jämnförelse med förra gången jag red henne! Jag lägger upp bilderna Mysan tog sen när jag har fått dom :)

När jag hade ställt in Tracy i sin box för kvällen så hämtare jag Trikla. En liten vit islänning. Supersöt! Hon är ju inte så stor så när jag hade hoppat upp på henne hade hon skit kort hals och det köndes som att hon skulle gå av på mitten, men det gick bra ;) Jag skulle rida henne åt hennes matte för hon var hemma och var sjuk. Vi red lite i paddocken för ridhuset var fullt av några andra. Men paddocken är lite mysigare att rida i :) Sen efterosom Trikla inte är så tittig som Tracy när det blåser så var det lugnt ;) Men det var värsta omställningen att rida halvblod och sen islänning! Speciellt efter varandra! Nu har jag inte ridit Trickla innan heller så då var det ju svårare! Men det gick bra ändå ;)

I morgon ska jag på en andra inervju på mcdonalds! Hoppas hoppas hoppas jag får jobbet! Efter det ska pappa släppa av mig hos Mysan så ska jag ta kort på henne när hon rider :) Sen får vi se hur länge jag stannar :) Jag ska i alla fall hem sen så att jag får sova skönt i min egna säng :) Joden ska ju tydligen gå under igen på lärdag så då är det skönt att ha fått en god natts sömn ;) Fast ärligt talat så kan det ju faktisk hända att jorden går under! Man vet aldrig :O Sen kan det vara den delen av mig som är livrädd för döden som talar när jag tror att det faktiskt kan hända för att någon gubbe säger att bibeln säger det xD Men aja det finn inget vi kan gra åt det, Det kommer ju hända någon gång liksom :S

Nu ska jag gå ner och äta för jag känner att jag inte har ätit sen tre lunch xD

Puss♥

Ni får en bild ni sätt förr på Tracy nnan jag får dom nya :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback