JOBB!

17:27:46 2011-05-30
I morse släpade jag mig upp ur sängen för ännu en dag i skolan. Dagen bestod av rep i ishallen. Vi bar fram och ställda upp grejor sen var det dags att börja med koreografin. Det är ju lite tight schema men det ska nog gå ;)  Vi har ju premiär nästa onsdag!

Dom ringde från mcdonalds i dag och sa att jag fick jobbet också! Jag blev skit glad! Så nu ska ajg på introduktionskurs nästa tisdag :)

Resten avveckan kommer se ut ungefär såhär:

Tisdag: Skolan.
Onsdag: Skolan. Rida Tritla.
Torsdag: Ledig! Rifa Tracy med Johanna på Tritla. Om Tracy fortfarande är kvar i Askersundsbyn!
Fredag: Ledig. Till Örebro med Mysan. Lite tjejkväll.
Lördag: ?
Söndag: Mysan fyller!

Puss♥

Ni måste kolla på skilladen på itt ansikte! Jag kan knappt fatta att jag hade så mycket finnar som jag hade! På bilden med orange tröja så hade det börjat lugna sig lite men det var ändå ganska mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback