Ledig

18:24:41 2011-05-02
I morse vaknade jag vid nio. Vildigt skönt! Jag fick sova hela 4 timmar längre än vanligt! När jag och mamma var klara så åkte vi mot Karlskoga. När vi kom fram fick vi sitta och vänta i en halvtimma på att det skulle vara mig tur att komma in. När vi var klara åkte vi och åt på Max ;) Sen bar det av till Degerfors för att ta ut receptet jag fick. Sen åkte vi till Brändåsen och ländare in ansökan om sommarjobb. Jag kom precis i tid för hon som kollade på ansökningarna höll precis på med att göra det! xD Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag får jobbet :) 
Efter det åkte vi till Hallsberg och frågade på körskolan när man ska börja ta körlektioner. Dom tyckte att man skulle ta en provomgång för att se att man lär sig rätt och sen ett halvår innan man ska köra upp så ska man ta körlektion lite mer regelbundet. När vi var klara där så tog mamma och jag en fika för att vänta på pappa som slutade om en timma. När han sen hade slutat bar det av hemmåt :)

Så nu ska jag gå ner och hoppa in i duschen innan jag sätter igång att plugga till historia provet som är i morgon -.- Jag började plugga igår fast jag har haft flera veckor på mig! Smart -.- Jag fattar ju inget heller så det gör det ännu värre! xD Men det är bara att bita ihop och plugga tills man stupar xD Nej då jag ska plugga så att jag får in något i huvudet i alla fall. Men jag tror att om man har hängt med på lektionerna så kan man nog mer än man tror :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback