Måndag

12:56:55 2011-05-23
I morse när jag vaknade hade jag fortfarande super ont i magen så jag somande om och vaknade vid kvart över nio. Då gick jag ner och åt frukost och tog alldeles för många tabletter. Vilket inte hjälpte för jag har fortfarande super ont i magen -.- När klockan hade blivit tio kom mammas jobbarkompis med sina barn. Så jag blev lite barnvakt åt supersöta ungar! Den ena tror jag är fem och den andra ett :) Nu när dom åkte hem för några minuter sen så bänkade jag mig i min säng och hoppas att dagen ska ta slut så att jag förhoppningsvis inte har så ont i magen i morgon. Men om jag har det så åkte jag bara till skolan och göra nationella och sen åker jag hem. Jag hatar att vara i skolan när jag har ont i magen för jag kan inte konsentrera mig!  Men i morgon är det sista riktiga skoldagen innan vi slutar för sommaren. På onsdag börjar ju estetveckorna så då är det inge slappande i alla fall. Men man slipper jobba ;) Fast man märker när man kommer hem och har sprängande huvudvärk för att man har fått koncentrera sig så mycket på stämmor och allt sånt att man har jobbat ganska bra i alla fall. Så slappt är det ju inte ;) Men det är kul så det gör inte något att man får jobba lite för det också :)

Nu ska jag kolla på en film eller något :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback