Måndag

15:14:56 2011-05-16
I mosre gick jag upp kvart i åtta och gjorde mig i ordning. jag och pappa åkte vid nio mot karlskoga. När vi kom dit fick vi vänta i 40 minuter innan vi fick komma in och där fick vi vänta ytterligare en kvart -.- Men sen kom äntligen läkaren! Hon böjde och kände och kom fram till att jag får ont för att min knäskål är påväg att hoppa ur led. De vill säga när jag får ont håller knäskålen på att hamna på ett väldigt obekvämt ställe! Så jag ska träna min inre lårmusker väldigt extremt så kanske det blir bättre. Om det inte blir det så får jag operera. Så nu ska jag bara vänta på att få ännu en remiss till en bra sjukgymnast som ska hjälpa mig. Så det är bara att hålla tummarna på att det funkar!

När vi var klara där inne så åkte jag och pappa och åt på kina resturang ;) Väldigt gott! När vi var proppmättaa gick vi tillbaka till bilen så fick jag köra hem efter gps'en ;) Lite spännande med tanke på att man höll på att kissa på sig så fort gps'en sa något när den hade varit tyst ett tag! xD
När vi kom till Örebro svängde jag in till marieberg och köpte en ny bekini ;) Väldigt söt var den! :) Sen åkte vi hemmåt igen :)

Och nu sitter jag här och skjuter upp plugget jag måste göra -.- Vi har ju prov i morgon vilket jag inte alls kan. Så jag måste verkligen plugga!

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback