Nu ska jag återuppstå!

20:38:58 2011-05-27
När Mysanoch jag satt på bussen påväg hem förut så skrev hon med Ebba på sin mobil. Då frågar Ebba om Jesus (jag) ska sova kvar hos Mysan eftersom vi ska ha tjejkväll. Då svarar Mysan: Nej hon ska hem och återuppstå! Vilket jag tyckte var väldigt roligt!

I alla fall. När vi hade gått av bussen och gått hem till Mysan så kollade vi en liten stund när madde red för Anna Björkman. Efter ett litet tag gick vi in i huset så att Mysan kunde byta om innan sin lektion i dressyr också för Anna Bjökrman. När Ebba och Mysan hade tagit in hästarna så spöregnade det! Så det blev n dressyrlektion i regn som tog sig i övrallt! Jag stod och var fotograf åt både Ebba och Mysan så jag hoppas dom får några bilder som var bra i all fall :)

Nu sitter jag och väntar på att de ska komma tillbaka från hagen efter att ha lämnat Rose och Roxane i hagen. De fick stå inne när de var klara för dom hade blivit så blöta. VIlket ag inte tror att de hade något emot :) När de har kommit tillbaka sen så ska vi bara vänta på att Anders ska komma hem med Pizza! Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer nog på något;)

Här är en bild på oss tre från Mysnas dator :)



Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback