Onsdag

16:54:56 2011-05-18

När jag kom till skolan i dag var det första vi gjorde nationella i matte A. Vilket kändes rätt okej fram tlls man börjar prata om det med alla. Då blir det massor av fel helt plötsligt! xD efter det var det kör och efter det var den ensemble men där kommer jag inte säga vad vi gjorde ;)
Sen hann vi med en snabb lunch och sen var det inså. Idag hade alla vi som har inså på onsdagar tillsammans :) Vi gick igenom röstens egenskaper innan vi gick bort till E huset och lyssnade när Fanny sjöng! Hon är super duktig! Angelica, våran lärare, sjöng också. Hon var bättre än vad jag trodde hon var! Också hon superduktig! Hon ska stanna kvar till jul! Man har lärt sig otrlogt mycket när hon har varit här så jag hoppas hon får stanna ännu längre efter jul!

Efter inså'n så var det idrott, jag var inte med i dag för jag har så himla ont i magen. Då har jag ingen större lust att röra på mig för då får mna bara ondare. Men jag ska ändå köra tränings dvdn ;) Så lat får jag inte vara att jag skiter i den också ;) När halva idrotten hade gått gick jag bort till busen och åkte hem. Jag fick för idrotts läraren annars vet jag inte om jag hade gjort det xD Jag är lite för försikig ibland xD

Jag fick nu en katt över hela tangentbordet! Musse hoppade upp i mitt knä oc la sig och eftersom jag har datorn i knät så ligger han på den också xD

nu ska jag göra tränings dvdn och sen ska jag hoppa in i duschen :)

Puss♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback