Plugg dag

13:32:01 2011-05-15
I går åkte jag till stallet och red ut med Johanna och sharon. Jagsom tyckte att det skulle bli skönt att komma ut i skogen fick sitta och försöka lugna ner en häst som inte alls tyckte att det var skönt. En häst på 21 år trodde jag aldrig skulle vara så jäkla pigg!

När jag kom hem sen hoppade jag in i duschen och åkte sen iväg för att hämta Lotta för en filmkväll hos mig :) När vi hade kommit hem så sa mamma att vi görna fick åka och handla så det var bara att ta ut moppen igen och pka och handla. När vi kom hem sen kom Mysan också. När klockan hade blivit halv åtta sågick vi ner och kollade på film. Vi kolade på Percy Jacksson and the olympians och i am number four. Väldigt bra filmer :)

Idag då... Idag ska jag plugga plugga och plugga... Jag ska göra historia, samhäll och engelska. Men det är snart klart bara jag sätter fart :) Det är tur att det inte är lika fint väder i dag i alla fall för då kan jag få lite mer ro att plugga. Annars är man ju hellre ute!

Nej nu ska jag sätta fart :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback