Seg dag

19:07:55 2011-05-05
I morse var det ännu svårare att gå upp ur sängen! Så himla trött har jag inte varit på länge! Men jag pallra mig iväg till skolan i alla fall.

Första lektionen var historia. Vi fick reda på proven som vi gjorde i tisdags. Jag fick G!! Det trodde jag inte! Men jag blev jätte lättad och slipper göra om det ;) Efter historian var det engelska. Vi gjorde någon övning och sen fick vi sluta ;) Sen var det dags för ensamble. Vi fortsatte på kurslåten Sarah. Vi spelade också upp den för resten av estet ettorna. Det gick väl ganska bra med tanke på att vi bara har övat två gånger :) Sen var det lunch och sen matte. Min lärare sa att om man inte klarade nationella så kommer man förmodligen få gå i sommarskola. Där jag säkert kommer hamna! Men jag ska försöka göra mitt bästa och verkligen plugga gärnet! Efter det åkte jag med bussen hem.

När jag kom hem bytte jag om till ridkläder och åt en macka. Sen satte jag mig på moppen och åkte mot stallet.

Jag tog in tracy och borstade tills Mysan kom. Hon skulle vara min fotograf. När jag hade gjort i ordning Tracy så gick vi mot ridhuset. Det kommer bilder sen men det bler bara skritt bilder för hon har tappat en sko så då fick vi ta det lite lugnt. Höger varv gick jätte bra! Vänster ville hon inte alls! Men när det kändes lite bättre avslutade jag så att man inte går därifrån osams. Det är ingen höjdare ;)

Jag fick med mig Niklas (Mysans bror) kamera hem. Mohahah ;) Eftersom jag älskar att ta kort så var det inte helt fel ;) Men jag vaktar den som en hök så att den inte ska gå sönder xD

Här kommer bilderna i alla fall ;)









Tre av favorit bilderna ;D ♥↓








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback