Sista dagen

17:07:03 2011-05-24
I dag var det sista dagen med riktiga lektioner eller vad man ska kalla det. Det var inga lektioner men vi var i klassrummet ;)

Först när jag kom till skolan var det nationella prov i matte del 2. Det kändes ganska bra men vi får se hur det går. Som vanligt var jag klar först och det är alltid lika jobbigt att gå ut först xD Men jag börjar bli lite mer van nu som tur är ;) Sen var det sista klass grejen vi skulle göra. Vilket blev massa lekar i klassrummet. Vi körde hela havet stormar, knuten, så ska det låta, och jepardy (vet inte hur det stavas). När vi var klara med lekarna, som tjejorna var överlägsna i, så fick vi sluta för dagen :) Halv ett ;) Som en i klassen sa: Kan inte vi få håltimme till 07.50 i morgon? Och det fick vi såklart ;) Så jag tog halv två bussen hem. Det var inte de bästa att åka genom åsbro för jäklar vad illa jag mådde! Men jag överlevde och kom hem vid kvart över två. När jag hade varit hemma i några minuter så hoppade jag på moppen och åkte till ica för att köpa lök till maten jag skulle göra. När jag kommer ut från ica så regnar det ganska rejält. Men jag sätter mig på moppen och åker hemmåt. När jag hade åkt ett tag så satt jag som en hösäck och gjorde värsta minen. Det hade då börjat regna från sidan sammtidigt som det blåste... Inte det skönaste! Men då började jag tänka på hur kul det borde se ut så då fick jag en skratt atack i stället, vilket inte hjälpte till med att hålla moppen på vägen xD Det blåser ju som jag vet inte vad och då är det svårt att hålla moppen rak! Men jag kom hem i allaf all ;) Mat blev det också. Och när jag hade plockat undan så gick jag upp och satte mig i min säng med datorn i knät och här har jag suttit i 20 min nu ;) Vi har ju inget i skolan nu eftersom estetveckorna börjar i morgon. Vilket inte kommer bli jätte slappt men det är bättre än lektioner ;)

Nu ska jag hitta på något bra att göra :)

Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback