Söndag

12:55:52 2011-05-22
I morse vaknade jag med lika mycket ont i magen som igår -.- Så jag ar tryckt i mig tabletter så får vi se om jag slipper ha ont i magen i morgon eller om jag får stanna hemma då. -.- Det är bara friluftsdag så jag skulle ju klara mig utan att gå för jag missar ju inget men jag vill heller inte vara hemma. Det är så långtråkigt för det finns ju inget att göra! xD

Jag låg ute i solen förut för att försöka bli lite brun i alla fall. Men jag fick utslag över bröstkorgen så jag var tvungen att gå in. Jag fick vara utan solexem förra året så jag antar att jagkommer få fina utslag i år -.- Men jag är van vid det här laget antar jag. Men nu är jag inte röd som tur är så om jag har tur slipper jag utslagen!

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra. Jag har målat naglarna och varit ute. Det finns ju inte så mycket man kan göra när man har ont i magen :/

Puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback