Söndag

13:12:25 2011-05-08
I morse vaknade jag vid tio. När jag hade gjort mig i ordning och åtit frukost tog jag på mig bekinin och började klippa gräset i hopp om att bli lite brun. När jag var klar så la jag mig i solstolen för att försöka få ytterligare färg om jag nu hade fått någon när jag klippte gräset. Nu har jag ju väldigt svårt för att bli brun men man får ju hoppas på det bästa ;)

Det som är kvar av dagen ska jag använda till att prova min nya tränings dvd och göra allt plugg så att jag slipper slita arslet av mig under veckan! Jag ska också fixa klart min naglar. Jag har målat dom men för att dom skulle torka och jag inte skulle göra några fina avtryck på dom så la jag mig och sola. Så nu gäller det bara att jag sak ta tag i det också xD

Nej nu ska jag prova dvdn :)

Puss♥

Såhär ser tränings dvdn ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback