Tisdag

16:36:19 2011-05-31
I morse var det väldigt svårt att ta sig ur sängen! Men jag släpade mig iväg till bussen för ännu en dag med estet. Idag har vi övat mycket på koreografi, eller det är faktiskt det enda vi har gjort! Fast det är inte så bara det heller! Jag är helt slut i kroppen! Speciellt knäna som var nära på att vika sig ett tag där! Sen mot slutet när allt började snurra så märkte man att man hade jobbat på bra!

När vi skulle äta lunch så började vi gå ut ur den kalla sköna ishallen. När vi hade kommit ut så kunde man verkligen inte andas! Det var hämskt så varmt det var!! Så det har varit ganska skönt att få vara i ishallen!

I morgon ska jag rida Tritla barbacka! Jag har så pass ont i mina knän att jag inte kommer kalra att ha dom i "sadelläget" så jag kör på barbacka i stället. VIlket ja gtycker är mycket mysigare! Jag bodde ju nästan barbacka, eller hur man ska uttrycka det, förut! Så det är det bästa som finns! 
 
På lördag ska jag vara med Ludvig också! Det var väldigt länge sen så det ska bli kul att träffas! Det blir ju inte så ofta när man inte går på samma skola eller bor i samma stad! Men på lördag ska vi träffas!

Nu ska jag gå ner :)

Puss♥

Bara för att jag pratade om barbacka så får det bli en riktigt mysig barbacka bild! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback