Tisdag

19:22:55 2011-05-10

Dagen började som vanligt. Släpa sig upp ur sängen. När jag väl var i skolan så började dagen med nationella i engelska. När det var över så hade vi rast till halv elva då vi hade historia. Jag och Lotta jobbade på medans Mysan gjorde prov. Sen när Mysan var klar så blev det inte lite seriöst  ;) Lite skojigt ;) Så vi ska fortsätta med historian i morgon när vi har hål eftersom vi måste vara klara till tisdag. Efter historian var det äntligen lunch! Vid det laget var man väldigt hungrig! När vi hade ätit var det samhällskunskap. Där jobbar vi med fårgor till provet som är på tisdag. När samhällen äntligen var slut så gick jag, Lotta och Mysan mot lindex. Jag hittade faktiskt kläder! Skjorts, tröja och strumopr! Riktigt bra för att vara mig ;) Lite somriga kläder :) När vi var klara så gick vi bort till msuiksalarna för att öva lite på ensamblen eftersom vi har lunchkonsert i morgon :) Sen så var det dags för Mysan att gå till bussen så då följde jag med henne upp. På vägen tog vi en glass ;) Riktigt gott i det soliga vädret! När hon ahde hoppat på bussen gick jag bort till pappas jobb och satt där i en timma innan det var dags att åka bort till mcdonalds.

Intervjun gick väl ganska bra tror jag ;) Hon som intervjuade frågade några frågor och sen fick jag gå. Om hon gillade det jag sa så ska jag på en andra intervju den gången med chefen. Efter det får jag reda på om jag får jobbet eller inte :) Vilket jag verkligen hoppas på! Det skulle vara superkul! Men vi får se :)

Nu ska jag gå ner och äta lite :)

Puss♥

Väldigt bruna ben och massa myggbett från förra året ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback