Väntar

19:57:47 2011-05-21
Nu sítter jag och väntar på att min film jag ska kolla på ska ladda klart någon gång. Så ska jag kolla på den och efter det ska jag faktisk lägga mig! Jag har så jäkla ont i magen så jag ska försöka sova och se om det blir lite bättre. Men om det inte blir det så blir det en dag i soffan i morgon också. Vilket jag inte ser så jätte mycket fram emot! Men men, så är det att vara tjej. -.- Några dagar i månaden skulle jag faktiskt vilja vara kille! Men inte annars ;) Annars skulle jag inte alls vilja vara killa xD Så det beror helt på vilken dag i månaden det är xD

Nu är det bara några minuter kvar så är filmen klar sen ;) Då ska jag koppla in datorn till tvn och kolla där :) Jag har fått låna Lottas hdmi kabel, om det nu var så det hette ;) Men pappa såg att vi fick med en sån nu när vi har fiber i stället för parabål så hon ska få tillbaka sin kabel nästa gång vi ses :) Jag måste bara komma ihåg att lägga ner den i väskan! Jag har tänkt ta med den varje dag förr veckan men likt förbaskat har den leget kvar hemma! xD

Nu ska jag koppla ihop tv och dator :) '
Puss♥

Inte långt kvar till sommarlov!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback