All we have left

13:29:54 2011-11-03
Nu har jag precis kommit ur duschen och satt på musik. Och nu ska jag sätta igång och baka bröd! Mammas som hon brukar göra är slut så då ska jag försöka mig på att göra likadana xD Men vi får väl se ;)

Jag känner att jag har hunnit med ganska mycket och klockan är bara halv två!

Den 16 ska jag på personalfest! Det låter så vuxet :O Så vuxen är jag ju inte :O Men det sak bli kul att få lära känna alla lite! Men det är en onsdag och vi har skola dagen efter så mamma eller pappa får hämta mig i karlskoga där vi ska vara så att jag får sova lite i alla fall ;) För jag kommer itne orka om jag ska vara kvar till halv ett! Men den tiden jag är med ska jag ha så kul jag kan! Personalfest :O

Nu ska jag sätta igång och baka!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback