Broken angel

23:07:55 2011-11-03
Eftersom jag kommer vara borta nästan hela dagen så tänkte jag att jag kan lägga upp ett tidsintällt inlägg så att det inte står helt still och sen har jag inget att göra. Eller jo jag skulle ju lägga mig men så blev det inte ;)

I alla fall...

Jag kollade runt på lite gamla bilder på datorn förut som ni förmodligen har sett. Man tog ju inte så mycket kort när man var yngra som man sen la in på datorn och när man tog kort så kostade det ju att framkalla dom! men här är några i alla fall :)


Här tror jag att jag var 13


Jag tror jag gick i åttan här, så 14 år


Skulle för första gången träffa de som skulle gå estet, så här var jag 15, Det syns att jag har gått upp sen dess! Jag vill ha den kroppen som jag hade då! Jag kan inte fatta att jag inte var nöjd då!


15 år


Måste ha varit 12 här


Ett och ett halvt år sen. Jag kommer aldrig glömma hur jävla stolt jag var! Vi hoppade en metet! Men nu i efterhand så kollar man på hindret och det ser inte ut som en meter bara! Det är högt och jag kommer aldrig göra om det! En gång och därav det vackra kortet. Men det är ändå bra gjort att pricka med mobilkamera!



Och så nu...



» Mysan

Fick ju i allafall till det så man ser att ni hoppar (y) xD<33

2011-11-04 // 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback