Dark

00:08:34 2011-11-13
Nu sitter jag i soffan med mitt fina hår utan utväxt! Det hade hunnit bli en ganska lång en!  Så det känns jätte skönt att ha ny färg i håret.

Nästa söndag ska vi till Sara och hennes familj. Då var det någon julmaknad som vi ska gå på, vilket ska bli riktigt mysigt! Då kom jag och tänka på julmarknaden som finns i Örebro innan jul. Så jag och mamma ska gå på den innan jul. Den hålls ju varje söndag i december. Jag tycker sånt är så himla mysigt så det är inte sant! Allt mys runt jul! Att sitta inne med en filt runt sig och kolla när snön faller, sitta vid brasan med varm choklad, lägga paketen under julgranen, Göra sig fin och sätta sig i bilen på julafton och åka och fira med släkten, allt det är så himla mysigt!
Även fast det brukar vara jätte kallt så tycker jag det är himla mysigt när man kan vara inne och kolla ut!

Nej nu ska jag sluta prata om snön och gå och lägga mig ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback