Done

14:44:40 2011-11-22
Nu är jag klar med uppgiften vi skulle göra den här lektionen och det är 40 miuter kvar av lektionen. Så jag har ju lite tid att göra saker jag måste på. Fast vi är ju i skolan och det finns inte så jätte mycket att göra där.

När jag kommer hem ska jag i alla fall slå in paket och plugga lite psykologi. Slå in paket känns lite okej med tanke på att det redan är första advent på söndag! Jag har nog inte riktigt fattat det förren Emma sa det i dag! Helt sjukt vad fort tiden går! Det var ju nyss klänningväder! Fast det kommer ju gå lika snabbt tills det är dags för klänningar igen! Som tur är.

Nu känner jag att jag bara babblar på men man måste ju ha något att göra nu när det är lång tid kvar på lektionen!

Men nu hörde jag att man får sluta när man är klar så nu ska jag gå ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback