Even the deepest pain has a purpose

20:13:43 2011-11-01

I morse vaknade jag vid tio så jag gick upp och gjorde mig i ordning. Sen läste ajg lite i boken vi ska läsa till engelskan. Jag läser vampire diaries 3 och 4. Böckerna är inte alls lika bra som tv-serien!! Det brukar ju vara tvärt om men inte i det här fallet! Just nu är huvudpersonen död efter att hon blev vampyr och försvarade dom andra som hon älskade genom att ge sitt eget liv... Väldigt mysko i jämnförelse med tv-serien! Som sagt inte alls lika bra!

Sen dammsög jag mitt rum och satte sen igång med idrotts uppgiften som ska in efter lovet. Sen var det dags att gå och möta Sara med Caesar. När vi kom hem åt vi lunch och sen kommade vi på film. Beastly och jag saknar dig. Riktigt bra båda två!! Jag älskar en av låtarna som är med i jag saknar dig! Jag har lyssnat på den ett ganska bra tag men jag får inte nog av den!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback